fredag den 6. december 2013

Måske verdens dårligste idé

Jeg har lige klikket på "Opret blog", og idet jeg gjorde det, lyste alle mine advarselslamper. Jeg har allerede en anden blog, som jeg bruger tid på. Hvorfor forære mig selv endnu en overspringshandling, når jeg i forvejen har et speciale, et studiejob og ikke mindst en baby at bruge min tid på?

Fordi jeg tror det giver mening at blogge om det her speciale. Ret god mening endda.

Et speciale er et stort projekt, og der ligger mange tanker bag. Tanker som mest bare bliver inde i mit hoved. Nogle af dem ryger ned på papir, deles med min kæreste, sendes til min vejleder oooog et par enkelte kommer vel med i det endelige speciale.

Nu er der så nogen af dem, der lander her, på min nyoprettede overspringshandling blog.

Jeg håber at kunne dele mine løbende erfaringer, fund, tanker og resultater med jer, mine endnu ueksisterende læsere. Jeg håber at enkelte af jer endda kan bruge dem til noget. Og jeg håber, at I vil byde ind og stille mig nysgerrige spørgsmål, komme med kritiske kommentarer og i det hele taget bare deltage lidt i kommentarfeltet.

Alternativt kommer kun ganske få (hej mor og far!) til at læse med, og så må det blive sådan. Men transformeringen fra tanker til blogindlæg kommer helt klart til at blive kærkommen for mig - det er nemlig her idéerne opstår. Det er jeg sikker på, at Vygotsky, en af mine teoretiske helte, ville være enig med mig i, hvis han levede i dag. Mere om ham senere.

Det næste indlæg skal helt klart forsøge at forklare, hvad det egentlig er mit speciale skal handle om. Det bliver en stor, men vigtig udfordring!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar